sreda, 10. junij 2020

10. Mašna daritev nas usmerja k reševanju ljudi.

Poljska svetnica in mistikinja s. Favstina Kowalska piše v svojem Dnevniku: »Pri sveti maši me je objel takšen notranji žar ljubezni do Boga in za reševanje duš, da tega ne morem izraziti. Čutim, da sem vsa v ognju; z orožjem usmiljenja se bom borila z vsakim zlom. Žge me hrepenenje po reševanju duš; tekam po vsem svetu počez in vzdolž in se spuščam do njegovih skrajnih meja, do najbolj daljnih prostorov, da bi reševala duše. To delam z molitvijo in z žrtvijo.«
Sv. Terezija iz Kalkute je živela iz Evharistije. Nekoč je ta velika žena dejala: »Naša dnevna molitev je sveta maša, kjer se darujemo s križanim Kristusom in razdajamo najubožnejšim med ubogimi. Naše življenje je povezano z Jezusom v Evharistiji. Vera in ljubezen, ki izhajata iz Evharistije, nas usposabljata, da vidimo njega v žalostni preobleki ubogih. In v tem je ena sama Jezusova ljubezen, kot je ena sama oseba v ubogem – Jezus. Če resnično ljubimo uboge, mora biti naš prvi stik z Jezusom v svetem zakramentu. Potem bo lahko nositi ubogim našo ljubezen do Jezusa. Ali živim iz maše ves dan?«
»Maša je duhovna hrana, ki me podpira. Brez nje ne bi mogla vzdržati niti en sam dan ali uro svojega življenja; pri maši imamo Jezusa pod podobo kruha, medtem ko v siromašnih mestnih četrtih vidimo Kristusa in se ga dotikamo v strtih telesih, v zapuščenih otrocih.«
Duhovnik po naročilu vernikov večinoma mašuje za pokojne, da bi bili rešeni trpljenja v vicah. Sv. Janez Vianney je pri verouku otrokom povedal tole zgodbo: »Otroci, spominjate se zgodbe, ki sem vam jo že pripovedoval o tistem svetem duhovniku, ki je molil za svojega prijatelja; očitno mu je Bog dal spoznati, da je v vicah. Prišlo mu je na misel, da ne more napraviti nič boljšega kakor to, da za njegovo dušo daruje daritev svete maše. Pri spremenjenju je vzel v roke hostijo in rekel: 'Sveti in večni Oče, narediva zamenjavo. Ti držiš dušo mojega prijatelja, ki je v vicah, jaz pa držim telo tvojega Sina, ki je v mojih rokah: reši mojega prijatelja, jaz pa ti bom daroval tvojega Sina z vsem zasluženjem njegove smrti in trpljenja.' In res je pri povzdigovanju videl dušo svojega prijatelja, ki se je vsa sijoča v veličastju dvigala v nebesa.
Kadar hočemo kaj dobiti od ljubega Boga, napravimo isto. Po svetem obhajilu mu darujmo njegovega ljubljenega Sina z vsem zasluženjem njegove smrti in trpljenja; ničesar nam ne bo mogel odreči.«
Imeti bi morali močno vero. Jezus je v evangeliju zelo poudarjal vero. Jezus, ki je iz ljubezni do nas sprejel smrt na križu, bo uslišal naše prošnje, če bodo skladne z Božjo voljo.
Evharistično Srce Jezusovo,
usmili se nas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar