sobota, 1. junij 2019

1. Postanimo apostoli Jezusovega Srca

Pater Mateo se je zavedal, da Jezus potrebuje za svoje delo veliko novih apostolov – te pa je treba vzgajati:
In kako se bo to zgodilo? Postati morate kakor Jezus: tako da vas on napolni, da živite iz njega in da mu pustite, da živi v vas.
Postati morate kakor vodni zbiralniki: toda da bi postali vodni zbiralniki, ki se izlivajo na polja duš in jih napravijo rodovitna, je potrebno, da se napolnite z živo vodo, ki teče v večno življenje (Jn 4,14).
Da dosežete ta cilj, je prvi pogoj, da postanete prazni. Ne more se napolniti, kar ni prazno.
Potrebno je v sebi narediti praznino: praznino, kjer ni sebične ljubezni; praznino, kjer ni malih interesov, tolikih majhnih skrbi, četudi morda niso slabe; praznino, kjer ni preveč osebnega gledanja, presojanja, tudi v duhovnih rečeh.
Mi bi radi postali sveti na svoj način, ki je beden in omejen, lahkoten in udoben, mi bi si sami radi začrtali svojo stezico. Zapustite jo in stopite na pravo pot, ki je Jezus Kristus. Samo on je Pot, kakor je samo on Resnica in Življenje.(Jn 14,6)
Mi želimo to doseči s svojim majhnim prizadevanjem: »Kaj naj storim?« In on mi na to odgovarja z besedami, ki jih je izrekel sveti Marjeti Mariji Alakok in sveti Tereziji Deteta Jezusa: postala boš svetnica na moj način, ne na tvoj!
Torej postati prazni samih sebe. Temu naj služi izpraševanje vesti.
Dobro izpraševanje vesti pokaže, kaj naj se odreže, odstrani, kaj je treba prenoviti, popraviti. Prizadevajte si za tako izpraševanje, toda brez nemira, nežno, umirjeno, kakor otrok pred našim Gospodom.
Treba mu je preprosto reči: »Gospod, glej, tu je madež in tam spet drugi. To so bednosti, ki jih ti poznaš bolje kot jaz sam; ozdravi me, popravi me«
Vi ste izročeni v Njegovo skrb: on vas bo ozdravil, imejte zaupanje! Toda pustite mu delati, naj on opravi svoje delo v vas. Niste vi, ki naj delate: kaj bi mogli narediti sami od sebe?

Ni komentarjev:

Objavite komentar