torek, 25. junij 2019

25. Nobenih ovir na poti k Jezusu

Če je Božji Sin zame postal človek, da me reši, – kaj mi more preprečiti pot do njega?

O, razumite vendar, da je Jezus prišel zaradi grešnikov in da pričakuje ljubezen, ki je polna zaupanja! Če ga ne ljubite tako, Jezusa niste razumeli.
Nič naj vas ne ovira, da bi ne šli k njemu. Vaši grehi – izmil jih je v svoji krvi! Vaša nevrednost … bolje jo pozna, kakor vi! On ne pričakuje vaših dobrih lastnosti… on ve, da mora napolniti brezno bede, ki je v vas; on vas prosi, da se nehate ukvarjati s seboj, kajti njegova milost je zastonjska.
Če se dotikate svojih ran, jih zastrupljate: samo njegova Božja roka sme seči v globino vaših ran. Ali se izgovarjate, da to počnete zaradi spoštovanja njegovega veličastva? O, to spoštovanje … za to besedo se skrivajo tolike stvari! …
Zaupanje ne pomeni pomanjkanje spoštovanja! Toda ko se mu približate, pokorni njegovemu klicu; ko se – zavedajoč se svoje nevrednosti in hkrati zaupajoč v njegovo usmiljenje, v njegovo ljubezen, – vržete k njegovim nogam, ali je to pomanjkanje spoštovanja? …
O, rajši povejte, da nimate dovolj ljubezni! Ljubezen bi vam zagotovo dala, da bi ravnali drugače, ker ona je najboljša navdihovalka ravnanja. “Ljubite in delajte, kar hočete,” pravi sveti Avguštin. Da, vse kar hočete, kajti če resnično ljubite, ne boste naredili ničesar takega, kar bi žalilo njega ali bližnjega, ne da bi hkrati ranili samega Jezusa.
V času pred binkošti je Peter govoril: “Pojdi od mene, Gospod, ker sem grešen človek!” (Lk 5,8), po tem času pa je brez dvoma govoril in velikokrat ponavljal: “Približaj se mi, Gospod, ker sem potreben usmiljenja!”
Vprašajte vse svetnike, ali so se približali Bogu. Vprašajte velike svetnike, kakršen je Frančišek Saleški … On vas bo naučil preproste in zaupljive ljubezni.
Glejte otroke, ki so sedeli na kolenih Učitelja  in jih je ljubkoval (Mt 19, 13–15). Opazujte lepo in božansko resničnost evangelija … Če bi v tem videli kakšno krivdo, je ta krivda Jezusova. V izbiri med temi malimi in apostoli, ki so bili nezaupljivi, bi jaz rajši ostal z malimi. Hočem imeti njihovo zaupanje in njihovo mesto v srcu Kralja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar