četrtek, 20. junij 2019

20. Ljubezen ne pozna meja

Jezus hoče upodobiti naša srca po ljubezni svojega Srca. Božja ljubezen pa je neskončna, ne pozna meja ...

Če bi Jezus postavil meje svoji ljubezni, ali bi sploh pomislil na križ, na evharistijo? Opazujte ga v hostiji: to je skrajna norost! On je ves v vseh vernikih, v popolni podaritvi, prisrčen, zvest. Če bi bil “presojevalec”, če bi preračunaval: ali bi bil storil to, kar je storil?
Če pa je vam zapustil samega sebe osebno, je to storil zato, da v vašem srcu najde nekaj nebeške topline … Eno samo dušo, ki ga ljubi, nagradi s tolikšno ljubeznijo! … Potrebno je, da vam vedno znova ponavlja besede, ki jih je izrekel sveti Gertrudi: ”Ko me prejemaš, si ti moja nebesa,“ in sveti Marjeti Mariji Alakok: “Hči moja, izbral sem tvojo dušo, da bi mi bila nebesa na zemlji: in tvoje srce bo prestol veselja za mojo ljubezen” (Pisma sv. Marjete Marije Alakok, št. 34).
Da bi na neki način posnemali velikodušnost njegove ljubezni, si zamislimo, da je med nami in njim neka tekmovalnost, čudovito bojevanje...Velika tolažba je, pomisliti, da je med Bogom in nami neke vrste enakost.
Pomislimo, kako je med dvema prijateljema, ko eden da drugemu vse, kar ima: jaz mu dam vse in on mi da vse.
V tej zvezi je sveta Terezija rekla: "Jezus in jaz sva enakopravna v podarjanju. Toda jaz, ki sem tako uboga in bedna, lahko dam le kaj malega. Ni važno: če jaz dam vse brez pridržka, kakor mi on da vse brez pridržka, je to, ponavljam, sveta in čudovita enakost! "
On trka v teh duhovnih vajah… prosi in čaka. Lahko bi čakal tudi vrsto let; in če bi mu “ob enajsti uri” pustil vstopiti, bi pozabil na vse, vstopil bi kot osvajalec in bi povabil vse nebeške dvorjane, da se veselijo z njim.
Toda vi mu ne boste dopustili, da trka zaman. Njegova ljubezen je silna. Za vas to pomeni dolžnost, da postanete svetniki ljubezni.
“Svetost” pravi sveti Tomaž Akvinski, “ni v tem, da veliko vem, da veliko molim, da veliko mislim: velika skrivnost svetosti je v tem, da veliko ljubim.”
Svetniki so kelihi ljubezni.
Bodite tudi apostoli … imejte Božji plamen, da vžigate duše; zelo ljubite Jezusa, naj bodo vaša srca tako polna njega, da ga boste mogli dajati vsem okoli vas: apostoli so kakor ognjeni vozovi, ki nosijo Jezusovo Srce vse do skrajnih meja sveta.
Oblikujmo duše v plamen, strasten v Božji ljubezni; oblikujmo srca, da bodo kot ognjeniki ljubezni, kajti samo oni imajo v sebi skrivnost apostolata.
Ne manjka delavcev na Božji njivi (?),toda ti so lahko samo delavci, stroji za določena dela, zobata kolesa v zunanjem pogonu, mehanika. Tako se znajdemo v soočenju s svetim Frančiškom Ksaverjem, s sveto Marjeto Marijo Alakok, in vidimo, da je v ozadju, čeprav na različna načina, ista skrivnost, isti polet, isto sporočilo, da se premakne svet: srce v plamenu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar