Jezusova
ljubezen išče našo bedo: to je medsebojna privlačnost dveh brezen in mi, ki smo
na dnu svojega brezna, ostajamo daleč od njega, tako daleč, in ne odgovorimo na
njegov klic. Držimo se svojega načina živeti v oddaljenosti, medtem ko se on
želi družiti z nami, živeti v intimnosti svojega Srca v naših ubogih srcih. Ker
je on tam, mislimo, da se moramo umikati nazaj, se oddaljevati on Njega, ki je
rekel: “Pridite k meni vsi ...” Lahko bi rekli, da se skoraj bojimo, da Jezus
morda ne pretirava.
Mi
pozabljamo, da je med Očetom, ki sodi, in nami - most upanja: usmiljeni Sin!
»Pojdite
za menoj – pravi – jaz sem pot! Glejte, moje jasli, moj križ, mojo evharistijo!
Zaupajte! Hočem do vrha napolniti brezno vašega strahu z breznom mojega
usmiljenja. Toda vi se temu ne odprete zaradi bojazni in strahu.«
»Maloverne
duše, trepetajoče duše, ali ne vidite, da je med vsemi vašimi krivdami največja
krivda strah: da je nezaupanje to, kar me najbolj žali? Vi, ki niste nikdar
zadovoljni s svojimi spovedmi, ki nikdar ne verjamete, da vam je odpuščeno … ki
se kar naprej vračate k naštevanju istih spovedanih grehov, poslušajte!«
Neka
žena, ki je bila preveč tankovestna, ki je opravila že dvajset življenjskih
spovedi, se je nekega dne spet pripravljala na spoved. Po izpraševanju vesti si
je zapisala svoje grehe, se še enkrat izprašala, dodala še nekaj k dovolj
dolgemu spisku, potem stopila v spovednico, razgrnila svoj list in začela
naštevati in vse to množila še z dodatnim natančnim naštevanjem podrobnosti.
Dolgo je trajala ta njena samoobtožba ob tišini poslušanja. Končno se ustavi.
“Hči
moja, je še kaj drugega?” – “Ne, ne, mislim, da ne”, jeclja. “Oh, da, da: še
tole je in potem še ena stvar in še …. in potem … “ in se že drugič ustavi. –
Tedaj zasliši glas: “Hči moja, še nekaj je: to je žalitev, ki mi jo povzroča
tvoje nezaupanje ...”
Vsa
nemirna in zmedena dvigne svoj pogled: spovednica je prazna, namesto spovednika
ji je govoril – Jezus sam ...
Ni
narobe to, da so naše spovedi zelo dolge, toda živeti v strahu, pomeni
poniževati Jezusa Kristusa. Če bi vsi slepi, hromi, gobavi, dvomili o svojem
ozdravljenju, ali ne bi zaslužili, da jih spet doleti ista bolezen?
Jezus
Kristus je prišel, da uvede zakon milosti in usmiljenja. Če se ga bojimo, to
pomeni za njega žalitev, to rani njegovo Srce.
Ali
veste, kaj je bilo najbolj nesrečnega pri Judu? Njegova izdaja, njegov samomor?
Ne: on ni veroval ljubezni!
Ni komentarjev:
Objavite komentar