nedelja, 25. junij 2017

25. Moja skrivna posvetitev obema Srcema 2. del


Pred vstopom v samostan sem se še enkrat zasebno posvetila Srcu Jezusovemu in Marijinemu, tokrat s pomočjo knjižice K Jezusu po Mariji od Ludvika Montfortskega. Posredno je češčenje obeh Src gotovo vplivalo na mojo odločitev za duhovni poklic. S skupno družinsko molitvijo ter skupno molitvijo in praznovanji v domači župniji se je poglabljala moja ljubezen do Jezusa in Marije in s tem seveda tudi do obeh Src. Rasla in oblikovala sem se tako rekoč na sveti zemlji, saj smo živeli v neposredni bližini pleterskih menihov, ki s svojo nenehno molitvijo, pokoro in samotarskim življenjem na poseben način posvečujejo jugovzhodni del Slovenije. Njihova skrita navzočnost je imela name velik vpliv.

Po svojih zmožnostih ostajam zvesta obhajanju prvih petkov in prvih sobot v čast Srcu Jezusovemu in Marijinemu. Všeč so mi bogoslužja prvih petkov in sobot, če so zdravo pobožna, preprosta in ne razvlečena in kjer se izpostavi in poudari ljubezen obeh Src do nas, vseh ljudi in do sveta in kjer se obema Srcema iskreno izročimo. V naši samostanski kapeli imamo zelo lep kip Srca Jezusovega. To me torej vsak dan spodbuja, da se izročam Srcu Jezusovemu in Marijinemu s preprostimi vzdihljaji, ki jih poznam od otroštva. Doživljam Jezusovo in Marijino ljubezen v svojem srcu in svojem življenju, kar mi vedno znova daje moči, poguma in vztrajnosti za služenje in darovanje tam, kjer sem, kjer živim in opravljam svoje poslanstvo kot redovnica in vzgojiteljica.

Pot hoje za Kristusom ni vedno lahka, na to me spominja in opominja tudi Srce Jezusovo, obdano s krono, in Srce Marijino, prebodeno z mečem. Zato prav v Srcu Jezusovem in Marijinem vedno najdem tolažbo, moč in ljubezen. Kot neko zagotovilo, da pripadam Srcu Jezusovemu in da zato prejemam tudi pomoč, me spremlja tudi misel naše že pokojne sestre Marjete Marije Alacoque (izg. alakok), ki je bila velika častilka Srca Jezusovega in mi je ob vstopu v samostan namenila te besede: »Za veliki dan, ko si rekla Bogu da, naj te sprejme Srce Jezusovo v posebno last. K temu naj ti pomaga njegova tajnica – sveta Marjeta Alacoque!«

s. M. Marjetka Jeralič, šolska sestra de Notre Dame

Ni komentarjev:

Objavite komentar