sreda, 12. junij 2019

12. Ljubil sem vas …

Pater Mateo posluša utrip ljubezni Jezusovega srca do nas, utrip, ki pričakuje odgovor … Jezus nam govori:

Ljubil sem vas: to je ves evangelij, to je vsa postava (Rim. 13,10).
Ljubil sem vas, vse od betlehemske votline do križa in evharistije.
Ljubil sem vas brez vsake vaše zasluge, kljub vsej vaši nevrednosti, kljub vaši bedi, še več, zaradi vse vaše bede.
Ljubil sem vas s prednostno ljubeznijo. Zapustil sem svojega Očeta, moja nebesa in moje angele, da pridem med vas. Zaničeval sem zemeljske zaklade … Rojen sem bil v uboštvu hleva.
Ljubil sem vas bolj kot svoje življenje, saj sem dal svoje življenje za vas - kajti ko daš svoje življenje, daš vse. Oče je od mene zahteval pravičnost … Hotel sem postati žrtev … Vrgel sem se med Očetovo jezo in vas! …
Ljubil sem vas bolj, kakor svoje veličastvo. Poglejte do kakšnega sramotenja sem se izpostavil za vas: klofute, trnjeva krona, pljunki, obleka blazneža, bičanje, križ.
Ljubil sem vas bolj kot svojo slavo – ker sem popolnoma prekril to slavo v zakramentu svoje ljubezni, ki je tolikokrat zasmehovan.
Ljubil sem vas in vas še ljubim!
In vi? Ali me ljubite? … Niste me vi ljubili prvi, ampak sem vas jaz prehitel. “Z večno ljubeznijo sem vas ljubil.”
Do katere meje me ljubite?
Ali je tudi vaša ljubezen do mene prednostna?
Ali jo postavljate pred vaše dobrine, pred vaša udobja, pred vaše načrte, pred vaše užitke?
Pred vaše prijatelje, pred same sebe?

Ni komentarjev:

Objavite komentar