torek, 7. junij 2022

7. Priprava na duhovniško posvečenje

Na duhovniško posvečenje se je Strle resno pripravljal. Kot študijski prefekt je bival v Marijanišču in za veliko soboto 12. 4. 1941 je v dnevnik zapisal: »Prosim za nesebičnost in svetost: to je gotovo po božji volji in zame ter tudi za druge dobro.«

Nekaj dni pozneje je imel v semenišču duhovne vaje pred prejemom diakonata. V dnevnik je zapisal: »Hočem biti zares pravi duhovnik. Nesebičen, poln ljubezni do Gospoda v tabernaklju, poln navdušenja za delo. Počitek bo potem na onem svetu. Tu samo toliko, kolikor je potrebno, da bi mogel čim več storiti za božjo čast in blagor neumrljivih duš. Nesebičnost!! Zato pa mora iti stran vsaka bojazljivost, pasivnost, neiniciativnost, počasnost ali prenagljenost v božji službi!« Malo naprej pa piše v dnevniku: »Naj pride nad mene binkoštni ogenj in použije brez pridržka vso sebičnost, ki se v meni nabira, da ne morem zaživeti sončno življenje za druge.«

Komaj dva meseca pozneje so sledile duhovne vaje pred duhovniškim posvečenjem. Med temi duhovnimi vajami je napravil sklep: »Naj zagori v meni močan plamen ljubezni do Boga in duš; dejavne ljubezni! Nikdar naj mi ne gre za lastno čast, v globočini svoje nevrednosti Te prosim za to milost, ki jo tako pogrešam. Požgi v meni malenkostnost, nečimrnost, sebičnost, častiželjnost. Naj se zgaram za božjo čast in zveličanje duš!« Temu sklepu je ostal zvest vse življenje. Vse življenje je redno molil molitev sv. Ignacija Lojolskega za dar velikodušnosti:

O Jezus, učlovečena božja Beseda!

Nauči nas velikodušnosti!

Nauči nas, da ti služimo, kakor ti zaslužiš:

Da dajemo, ne da bi šteli,

da se borimo, ne da bi gledali na rane,

da delamo, ne da bi iskali počitka,

da se žrtvujemo zate, ne da bi iskali drugega plačila kakor le blagodejno zavest, da smo izpolnili tvojo sveto voljo.

Glede nove maše pa je le kratko zapisal: »Edinstven dan v mojem življenju. – Posvečenje. Popoldne litanije v Marijanišču. Kadar sem zaslišal: 'Novomašnik, bod' pozdravljen', sem začel misliti: 'ki je za nas krvavi pot potil ...'.« V duhovnika je bil posvečen 29. junija 1941.

Ljubezen do Jezusa in ljudi, želja po nesebičnem razdajanju za ljudi, pripravljenost na trpljenje so naravnanosti, ki izvirajo iz češčenja Srca Jezusovega.

Sveto Srce Jezusovo,

usmili se nas.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar